Wish I could
希望我能夠
I could have said goodbye⋯⋯
有機會道別
I would have said what I wanted to
那就能吐露真心
Maybe even cried for you
甚至為你流淚

If I knew it would be the last time
若我知道 這是最後的道別
I would have broke my heart in two
就算是痛徹心扉
Tryin' to save a part of you
也要留住你身影

Don't want to feel another touch
不想再感受輕撫
Don't want to start another fire
不想再點燃愛火
Don't want to know another kiss
不想再嘗試親吻
No other name falling off my lips
或呼喚別人的名字
Don't want to give my heart away
不想再獻出真心
To another stranger
給另一個陌生人
Or let another day begin
或迎接新的一天
Won't even let the sunlight in
讓陽光揮灑進來
No I'll never love again
不,我不會 再墜入愛河
I'll never love again
我不會再墜入愛河
Oh, oh, oh, oh

When we first met
當我倆初相識時
I never thought that I would fall
我沒想到會相戀
I never thought that I'd find myself lyin' in your arms
也不曾想過自己會躺在你的懷抱
Mmmm mmmm
And I wanna pretend that it's not true oh baby that you're gone
我想假裝這不是真的 寶貝,你已遠離
Cause my world keeps turnin' and turnin' and turnin' and I'm not movin' on
世界還是繼續轉動 但我佇足不前

|Don't want to feel another touch
|不想再感受輕撫
|Don't want to start another fire
|不想再點燃愛火
|Don't want to know another kiss
|不想再嘗試親吻
|No other name falling off my lips
|或呼喚別人的名字
|Don't want to give my heart away
|不想再獻出真心
|To another stranger
|給另一個陌生人
|Or let another day begin
|或迎接新的一天
|Won't even let the sunlight in
|讓陽光揮灑進來
|No I'll never love
|不,我不會再墜入愛河

I don't wanna know this feeling unless it's you and me
不想再有這種感覺 除非主角是我們倆
I don't wanna waste a moment, ooh
我不想虛擲片刻
And I don't wanna give somebody else the better part of me
我不想蹉跎愛情 要留住最好的自己
I would rather wait for you, ooh
寧願癡心的等候你

love again
我不會再墜入愛河
I'll never love again
我不會再墜入愛河
I'll never love again
我不會再墜入愛河


♫ ♬ ♪ ♫


A Star Is Born(一個巨星的誕生,2018年)是1937年《星海浮沉錄》的第四個重製版,在此之前有三個版本分別為:《1937年版本》、《1976年版本》及《2013年寶萊塢版本》。

一直很喜歡歌舞劇情片的我,看著劇中片段,聽著Lady Gaga 句句道出 I'll Never Love Again,我想應該會有不少人被勾起自己相似的記憶,想起那個早已不在身邊,卻偶爾讓心抽痛的人。


你,好嗎?
 

# 感謝趙丹尼推薦
# 找時間來追劇一下

arrow
arrow
    全站熱搜

    Reign OverMe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()