This ain't right and we know it
我們都明白這樣不對
Be outta sight when I’m finished with this cup of coffee⋯⋯
等我喝完這杯咖啡 一切都會明瞭
It’s the last time we’ll be golden
這是最後一次 我們將永垂不朽
Don’t wanna cry
不要哭泣

|'Cause I don’t know where to go but I’m going
|因為我不知道前路在何方 但我仍將前行
|And we’ll say we’ll stay in touch but we won’t and
|我們說會和彼此保持聯絡 但其實並沒有
|We’re just staying cause we’re scared to be lonely
|我們只是在原地徘徊 因為我們害怕孤單
|But we both know this ships sinking slowly
|但你我都明白 感情終會沉陷

|Don’t wanna see you wanna kiss you wanna love you
|不想見到你 但我想親吻你 愛你
|But I don’t wanna say bye don’t wanna say bye
|我不想說再見 不想和你說再見
|I got my reasons but I get caught in my feelings
|我終於知道了我的宿命 但我仍然感覺得到
|And I don’t wanna say bye don’t wanna say bye bye
|我不想說再見 不想說再見
|Don’t wanna say bye bye don’t wanna say bye bye
|不想說再見 說不出再見
|I got my reasons but I get caught in my feelings
|我終於知道了我的宿命 但我仍然感覺得到
|And I don’t wanna say bye don’t wanna say bye bye
|我不想說再見 不想和你說再見

|Don’t wanna say bye bye
|不想說再見
|Don’t wanna say bye bye
|說不出再見

So tongue tied as we’re talking
我們交談時 話語如哽在喉
Just white lies 'cause I don’t wanna see you hurting
善意的謊言 因為我不想傷害你
The good times come flooding
美好的時光如潮水般湧來
Try not to cry
盡力忍住不哭

I know I need to let you go
我明白該放你走
We need to cut these ties
我們該切斷這些羈絆
But tell me that if I let you go
但請告訴我 即使放你走
You will still be mine oh
你也仍然愛著我

No, I don't wanna
我不想
No, I don't wanna say
我不想說
No, I don't wanna say goodbye
我不想說再見
No, I don't wanna
我不想
No, I don't wanna say
我不想說
No, I don't wanna say goodbye
我不想和你說再見

 

♫ ♬ ♪ ♫


# 媽愛輕電音
# 這是一首描寫應該分手卻又不想分手的歌曲
# 說不出口的再見 於是只能 不告而別

arrow
arrow
    全站熱搜

    Reign OverMe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()